aj då :O

Tova här!

Den här dagen har varit mycket jobbit med..

först: vill inte gå till skolan.. i skolan vill hem för det första man hör är dumma kommentarer till mig
och Emma b. sedan gå till kuratorn på svenskan (fast det var bra men endå jobbit)
efter det engelska prov som gick åt ... efter det hem och till stallet..

Lisa undrade om hennes kompis kunde få låna Diva och rida ut lite på och ja sa ja för hon har ridit Diva förut så
jag frågade så klart hur det hade gått svaret blev ja men hon ramlade av :(

för dom skulle galoppera och då ville Diva se om hon hängde med ordentligt så hon drog rakt in i skogen och ut på vägen i gen och tvärnita och då åkte lisas kompis av :(  stackarn.. och då drog ju Diva men när hon märkte att inte
lisas häst hängde på så vände hon och kom tbx :')

inte nog med de så passar inte divas sadel så nu blire barbacka och med barbckagjorden som gäller tills
sadelutprovaren kommer :D

och nu har jag svårt att andas ( typ allergi eller nått ska till doktorn)

jag red barbacka i dag och det gick jätte bra och hon vilade på steget och allt, jätte fint!

men nu ska jag äta någe  puss!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0