SNÖ!

Hej!
Idag åkte man ut till stallet vid 10 tiden och gjorde i ordning hästen, kunde dock inte bestämma mig för vad jag skulle hitta på, ut/banan. Så Sheynne fick välja ;)
Hon började gå ut mot skogen! Så vände tillbaka mot stallet och vände om så att jag bestämde de.
Det snöade, så mysigt!! Sheynne va jäääääääätte pigg. Och jag hade endast hackamore utan kedja..... 
Så det gick inte som jag hade hoppats, jag hade typ noll koll på hästen.. så det vart en skritt runda på helt långa tyglar utan bråk! Gick det med! Hade lätt tagit massa iPhone bilder men det snöade så hemsk så ville inte ta upp den. Så imorgon åker min morbror in till Hööks och köper ett hackamore med kedja åt mig! Han jobbar i västerås så mamma ringer och lägger undan ett så hämtar han det!

image description

Mitt fina hjärta!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0