Älskar min fina :')

Tova här!

jätte kul att vi fått så hög statestik :D

Det käns som det var dax att skafa häst precis när jag gjordedet

allt var jätte bra det stallet vi ville stå i fanns det plats i
och första anonnsen jag kolla på var Diva.
och hon fanns kvaroch det var inte så jätte långt
direkt när jag såg henne så känndes det som att " Hon kommer bli min "
och allt gick jätte bra och vi trivs ihop det tog ett bra tag innan man förstod hur hon tänkte ibland
men nu börjar det kännas som att vi är ett!

och som när jag galoppera i repgrimman i förgår då axeptera hon att jag bestämde över henne och
då går allt jätte bra!

mamma och jag prata om det hon är som några jag va med när jag var mindre och
det käns som Diva är lite lika dan att " nu är vi bästa vänner och nu får ingen mer va med"
för när jag satt så henne och så kom hunden fram och dom nosa på varan  ( eller vad man säger)
och då vart Diva sur på vovven och strök öronen bakot :P

Jag älskar henne enormt mycket!  hon är allt för mig!

foto: matilda bergstrand.

Oona!


Min fina ponny :')  ( Igga mina ögon jag blinkade )




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0