dag 15- någonting du och din häst är stolt över :D

Tova här!

Fan då nu är jag sjuk..
typ i går kväll skulle jag försöka sova men kunde inte ba för jag va så jävla varm..
jag orkade inte ens vända mig om eller gå och uppna fönstret men
jag var tvungen och jag stälde mig vid fönstret och det var skit skönt men jag ba skaka så kunde inte stå kvar och jag mådde illa och jag ville ha vatten men vågade inte dricka för ville ju inte kräkas :o

men till slut somnade jag och vaknade kl 10

och var typ ass yr så kunde inte resa på mig
jag är fortfarande yr :(

Fan måste bli frisk nu!!

Emma ska typ sova hos mig i morgon så måste va frisk!!

men ska se om jag orkar fixa lite med bloggen i kväll om Emma loggar in på msn :D


Dag 15 - någonting du och din häst är stolt över :)

Jag och Diva har ju inte hunnit gjort något en vi har ju bara varit hemma och lärt känna varan
men jag har tagit 3 lek.

och den lektionen som gick bäst var när jag tog lektion för en tjej som äger stallet där jag står med diva :D

och då tog hon galoppfattningen och hon var lungn och det gick super bra :D

och jag tänker på var hon sa och vad den tjejen sa som jag red för dom 2 första gångerna  jag tog lek. 
:D



Kommentarer
LoA

vafan har du för bett?? stackars häst! förstår om du inte kan kontrollera den, jag skulle inte heller lyda dig om jag var häst!! idiot

2011-02-03 @ 13:10:21
Tova

hahaha xD



du vem har sagt att hon inte lyder mig ? :O



innan hade jag tredelat och jag varierar mellan hackamore tredelat och det där som jag har på bilden.



bettet skulle inte finnas om det gjorde illa hästen på något sätt!



det beror på hur man använder det!



nu tar inte jag min häst i munnen så mkt för jag behöver inte de men när hon blir stark så behöver jag det och då är det bra att jag har ett bett som kan bli skarpt.



och jag fråga ju inte vad du tyckte om bettet eller hur?

2011-02-03 @ 15:47:38
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0