fortfarande sjuk :(

Tova Här!

Fortfarande sjuk :'(
hatar det när jag vakna hade jag 39 graders  feber :S
måste bli frisk tills på måndag!!

ska ju sova hoss Emma på tisdag och åka till sälen på onsdag så nu måste jag bli frisk!! :D

men jag hoppar över dag 16 för jag vet inte riktigt hur den gick till men tror jag satt barbacka på ponnyn Birk och så svängde väll han åt typ vänster och jag åt höger xD

Dag 17 - varför tycker du om trickträning?

Jag gillar trickträning för det är kul att jobba med hästen från marken och det är ju kul när sin ponny kan lite roliga trix :D

det är svårt att förklara vad som är kul :P 

men det är helt enkelt ba kul :P<3

kyss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0