galen..

Hejhopp! :)

Va i skolan idag som vanligt, sen hem och plugga So sen till stallet o rida plutten en sväng.
Hade inte förväntat mej att det skulle gå bra eftersom att han var så fin igår, men det gick hyffsat! :D
försökte bara få han att lyssna och inte springa fort, mkt bromsa på yttertygel :)
sen lät jag han springa lite han vart galen bocka sparka bakut och you name it!
huvet var mellan frambenen kan man säga iaf, men måste låta han sträcka ut också!

På fredag blire hööks :D
Tova följer med tror jag?:D

Hittat en till grej som ska köpas, mamma står för? :)

En förbygel med martingal :)

199 kr :d



Mina ridbyxot gick sönder idag också!
satte upp foten på pallen för att sätta på sporrarna och hör världens ljud... då sprack dom i grenen!
aja gamla ridbyxor... nya snart! mörkblå/marin kommer passa så bra till Minus dressyr outfit! ;)
schabracket, lindor o mina byxor, ska hitta nån tröja sen också! :D

Hejdoo :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0