håller mig till TeamSS

TjaTja Tova här!

det är inte alls lika kul att blogga skällv det blir endå att jag skriver här för
här har jag ju Emma :D

i dag ska jag rida ut och om det är ledigt i ridhuset så rider jag lite där :)

vi saka skriva upp oss någon dag ( kanske )
så ska jag pröva hoppa lite :D

ba typ markarbete med maxhöjd på 60 för hon har nog inte sååå
mycket hopp möskler kvar nu :/

så jag börjar försiktigt så hon inte får ont av det :)

så fort Emma vaknar så ska jag fråga henne om hon kan skicka bilder på
henne och minus så blire en ny header :D

Jag vill blogga här!!

Bild sen i går :D




vadå travhäst xd ( Precis när jag fick stopp på hennes lite för snabba galopp  )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0