Kolla filmen!

Tova här!

Sitter och kollar lite filmer.

ni får gå in på rom och kolla

det är Nh :D

http://www.youtube.com/watch?v=dEZdry2FUfo&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=EpHJfl0VNH0&feature=related


Skulle inte ni som kollar kunna skriva lite om er ( i en kommentar )

om ni rider ( Eller inte ) eller har häst hur gammla ni är och om ni har blogg :D

skulle va kul att veta lite om er :D

och om ni har häst eller rider kan ni ju skriva om ni är tävlings ryttare eller vad ni håller på med för ridning och vad det är för ras på hästen vilken färg den är och hur gammal å hur den är, pigg, snäll, osäker aa ni fattar :)

herrå så länge :)

Min illa princesa :')<3



Kommentarer
Amanda.B

Haha meej känner du nog igen lite ;P

Rider just nu inte då inte min familj har råd med min dyra hobby x'D Ridit i typ hela mitt liv (11 år). Från början red jag på Nyby Torshälla Ridklubb och tävlade både dressyr och hoppning som tävlingsryttare, men efter en olycka blev jag rädd och sadlade om till f.d travare och islandshäst! Men jag red tidigare en f.d travare som jag red mycket dressyr, kanske hade tävlings ämne om han inte blev sjuk :/ Sedan red jag samtidigt Islandshäst vilket är hur härligt som jag vet inte vad :3 Red Brúnn en hel del och tränade mycket dressyr med han med, en ganska framåt och sammarbets villig häst om man jobbar på rätt sätt med han. Lätt töltad och är jätte härlig att rida ut med, dock har han lite problem med att gå i grupp då han blir lite stressad när han inte får gå först, ledar häst you maybe know ;) Hållde på ett tag också med Brúnn's ägares minishettis, Freja som var en jätte envis sak X__x' men jag gillade henne i alla fall för att hon var envis så man fick lite och jobba med. Tränade Natural horsemanship i ca 1½ år. Hon var en ganska osäker häst men med rätt träning blev hon mer säker! :) Puuh vet inte om jag glömde något men men.... :P

2011-02-24 @ 10:50:17
URL: http://amandabjornberg.bloggplatsen.se
Tova

Amanda.B: Men gud vad kul att du kollar bloggen :D

japp det gör jag xD



haha nee knappt mamma häller :P



det är så himla lätt att man blir rädd :( hände? du behöver ej berätta.



åå islandshästarna är ju helmysiga :)



visst är det kul att hålla på med djur som inte gör allt man säger till dom att dom har lite egen vilja :D



haha :) tack så jätte mycket för svaret :D kan du länka din blogg i gen för jag kom inte in på den :(



kramkram :)

2011-02-24 @ 11:00:53
URL: http://teamss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0