Vill ha värme!!!

TjaTja Tova här! :)

Fan.. trött jag är på kyla förfrös fan i stalle i dag .

gick väl ok att rida i dag.
hade hackamoret :)

det gick bra tills vi hade ungefärr 10 min hem som diva ville förkorta till 3 min typ för jag skulle släppa ut tyglarna och så släppte jag stigbyglarna och tänkte precis släppa lite på sadelgjorden och då började hon med att
galoppera i sidleds och utt i snödirvan med dike under och när jag fick upp henne så drog hon för jag peta till henne med spöt på rumpan det gick typ i 120 haha ne men det är ju ingen ide att ba sitta och slita i henne
för det hjälper ju inte så jag tänkte jaja jag får väl sätta mig ordentligt och driva henne och rida till henne
och det funkade :)  sedan skritta jag tillbaka från där hon drog och så skritta vi hem :)  och jag var helt frusen och
rätt sur för jag inte orka mocka och så för jag frös och hade ont i huvudet :(

men nu ska jag och mamma äta hembakad Pizza och smaska godis framför tv :)

men Glad alla hjärtans dag!! :D<3

Kyss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0