dag 10 - Min dröm!

tova här!

ojoj vilken jävla fredag :s

allt var bra tills bussen till skolan tvärnita mellan ärla och hällberga vid kl 7 i morse :'(

det var fyra hästar på vägen..
först så såg jag ba Tuffman och jag ba asså shit .
och sedan såg jag Mallory, Galliano och my och jag börja storböla och jag ba nej det får inte va dom det får inyte hänga inte nu..

så jag var nära på att skricka att han skulle uppna dörrarna men vad kunde jag göra där skällv inte komma hem eller nått?

så jag  grätt väll hela vägen till s-torp.  och jag ringde ägaren typ 6 gånger och så ringde jah Sarah men hon svara inte häller :(

och sedan mamma och prata med henne ett tag och fortsätta dampringa xd 
och sedan smsa jag både ägaren och sarah och i skolan så prata jag med en lärare för jag måde illa och ville ba bort.

och han ba ring polisen och så var vi tvungna att ringa men Matilda ringde för jag våga inte :(

och sedan mådde jag jätte illa och vär nära på att spy..
så jag Matilda och Matilda bestämmde oss för att säga till lärarna att vi mådde illa och så och sedan gick vi en liten bit och sedan sjusa sarah oss till dit hästarna bor och där stod dom och åt hö och jag baa ååå  ni lever!!
och sedan kom vi på vart fan är my ? :O

så jag gickk upp till stallet och i en box där stod hon och åt :')

och sedan sjusa sarah oss till ärla :D


sedan ringde emma och sa att dom hade letat efter kråkan för det hade hänt en sak :P

och sedan sprang min och mammas hund bort med en annan hund i stallet så då var de ba att leta efter dom :O


Dag 10 - min dröm.

Min dröm är väll att bli riktigt duktig på att trickträna  och  bli profsryttare nått sådant :D

men min dröm som jag hälst vill ska bli san är att Galoppera på Diva Eller Mallory på en lång strand och vågorna slårupp mot stranden med helt klarblott vatten och solnedgång i halsring barbacka !

Det får bli en bild på Galliano när jag red han första gången utan grejer :D







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0