Dag 9 - Mitt bästa häst minne

Tjoo, :D

Åh, mitt bästa häst minne är nog när jag fick sacce på min 13 årsdag :')
Mamma kom med ett ihoprullat papper med en rosett på,

det som stod på var:


Jag började gråta, min lilla fina plutt!
det var min frisör som började berätta om honom och vi bestämde oss för att åka och kolla på honom, han gjorde säkert 4 utfall mot oss men vi sa den hästen ska vi ha!
så jag red honom halva september och hela oktober hos lena (frisören) jag trodde jag hjälpte till att rida honom bara men nej jag provred han inder den tiden!
Dom ögonen han visa oss, man smällte! även om han var dum, men vi ignorerade honom när han höll på och han blev jääävligt chokad att vi inte backa som dom flesta gjort när han gjorde så..

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0