Sporrar?

Rider ni med eller utan Sporrar? :)

// Tova


Kommentarer
Amanda

Rider utan sporrar då jag inte tycker jag behöver det då min häst är ganska pigg av sig, om de är så han är lite slö så har jag bara ett spö som jag aldirg använder med under ridpassen! :) En annan sak jag bara undrar.... jag har min häst inte så långt från paddocken (typ 10min ridtur) där du rider och jag undrar om ägaren lånar ut den för ett rimligt pris för några gånger då och då? (om ägaren nu lånar ut). Skulle vara trevligt med ett svar då jag inte vet vem som äger den! :) Och kul att det gick så bra för dig och Groggy med lektionen för Rebecca! :)

2011-07-21 @ 16:29:47
Mysan Carlsson

Jag rider oftast med :)

2011-07-21 @ 22:05:28
URL: http://mysancarlsson.blogg.se/
Daniela

Jag rider ALDRIG med sporrar, hatar det :)



Enligt mig ska man kunna rida hästen utan att köra in "vassa stålpinnar" i hästens mage :)

2011-07-22 @ 22:47:41
URL: http://powerpony.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0