10 saker jag säger till Groggy :)

Tova här :)

* Hej hjärtis
* Ful du är när du gör så där pucko xd
* plutten dåå :')
* PussPuss Groggy!!
* kommsiii  Grollee  ( kallar han grolle)
* groggee slutaaa inte klia på mig!! xd
* Du får mat du behöver inte äta upp träden xd
* Sådär gör du bara för att du är slö ! xd
* Jag älskar dig plutten! :*
* Hejdåå sötnos sov gott synns i morgon! :)<3


ner med hälen något och upp med blicken och ned med hälen något :)


Jag vet jag ska upp med blicken luta mig något bakot sedan har jag något långa tyglar xd


Plutt :*


Hoppa i dressyr sadel inte så skönt xd

Jag tar imort kretik !

Fotograf: Matilda bergstrand
blogg: http://matildabergstrand.blogg.se

kolla in :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0