Hoppsan sa!

Jahapp, dåligt nu igen...

Men ridningen rullar på, Hoppträna i söndags med dåligt resultat från Minus sida...
Han kan få för sig att det blir för lätt så slutar han lyssna..
Han drar mig ur sadeln, river, och drar och slarvar nått så sjukt!
Vi träna på kombinationer...
vi hade en 3 kombination med 1 galoppsprång men han tog dom som studs...
Man vet aldrig vilka avstånd man måste ha på Minus, för han bestämmer det när han hoppar.. knasig häst det där..

Men somsagt, ja imorgon är det P&J 50 o 60 Både jag och tova ska hoppa! :)
Ska bli kul och se hur han sköter sig denna gången!

Och det är 6 dagar kvar till Falsterbo! :D
Tova följer förhoppningsvis med ner! :D
Data och internet är med ner, och jag har fått låna en system av supersnälla fia, då min inte funkar, skitgrej!
Men uppdatering dagligen från båda med massa bilder!



haha söt nybadad häst... i ösregnet och sedan lektion senare på kvällen (söndags)

Och färgerna matchar så bra :$

Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0