P&J :)

Hej!

Igår var det som sagt Pay and Jump!
Det gick bra men en aningen fort...


50:
Pigg, framåt, slarvig.. han slarvar när det är lågt..
en aningen fort, stark..
0 fel

60: Pigg, framåt, stark.. ändrade kedjan på pelhamet så jag inte skulle behöva ta så mycket i han,
slarva rev ett hinder.. fortfarande för att det är för lågt tycker han..
ännu snabbare än förra..
4 fel

Omhoppning, hoppade en omhoppning för skojs skull,
de va 4 hinder, hahaha det gick snabbare än snabbast på omhoppningen...

haha min fina bana...
röda nummer är omhoppning, kom på mig själv att jag gjort fel men orkar inte göra om men ni fattar ändå ;)



kommer film och bilder nån gång ;)

hejs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0