tävlingen.

Tova här!

I går skulle jag ju tävla..
Men när jag skulle ta in han då hade han tappat en sko bak.. så ringde mamma så hon ringde hovslagaren
och han kunde komma då var man ju överlycklig :)

men sedan skulle vi lasta.. men han vägra gå in och vi försökte med allt. Sedan kom rebecca (hans förra ägare) och efter ca 1h fick vi in han men då skulle vi sätta för bommen och den satt åt fel håll så då han han kasta sig bakot igen.

vi pröva med allt som.. dom gör på ponnyakuten och sedan ed havre till sisst tog vi fram linan och sedan för att vi skulle få han framåt så fick jag gå bakom med spöt (nudda han inte) och gå gick han bara på xd
och då hade det gått ca 2h och 20 min.

men vi åkte så jag fick hoppa sisst så jag kunde inte gå banan men jag lyckades lära mig den en då på någe konstigt vis xd 

Min ponny är bara för härlig!  vi kom hem med två rosetter i alla fall :D

Fotograf: Rebecca Tjernström! :D


50cm


50cm


50cm :)


50cm


60cm


60cm


Min älskling :')


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0