förlåt.. :(

Tova här!

Ett jätte förlåt för jag inte bloggat på ett tag ;(
men jag har inte haft lust..  allt är jobbit nu :(

Jag ska ju sälja Diva och hon gick igenom besikningen med en pytte anmärknin om att hon var något utåt tåad bak.. men inget hon får ont av :)

Det är en jätte duktig tjej som provred Diva och ska provrida igen i morgon och om dom gillar varan så hämtar dom henne på måndag eler onsdag :)

Även fast inte kemin stämmer mellan mig och Diva och vi bara blir osams så kommer jag sakna henne massor!
Våra rejs och ryck vi får att vi bara busar ( kontrolerat) har varit underbarast!  men
Diva passar inte min ridstil riktigt jag vill kunna styra med enbart sitsen och mitt mål är att vara ett med hästen
och kunna rida helt utan utröstning.

men Diva tycker det är tråkigt att rida dressyr så ofta som jag vill någon gång i v. går bra men hon vill hälst hoppa och det är det hon är bra på! :)

Men det blir nog jätte bra!



I alla fall var och provred en ponny i måndags och den stämde inte kemin med den ville också häldre hoppa
och den hade lite fyrtaktig galopp det var synd för den var fin. 

men den passa inte mig.


men Groggy som jag provred i söndags vart jag stört förälskad i på direkten!
Han kan:
*Galoppombyten med varannnan
*Ökad trav
*Galopppiruetter

Tänkte sätta ihopp en lite outfitt av någe slag om grejer som jag vill köpa OM jag skulle KÖPPA han :)

Jag ska provrida Groggy i dag också och då ska Emma med :D

puss!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0