ska bättra mig..

hejsan svejsan!

har haft mycket nu igen...
men lovar minst ett inlägg per dag!

Jo iallafall...
Minus har fått plötslig vila då jag har stukat lillfingret (y)
hahaha jag ska inte röra bollar tror jag... :)

Men jag har lösarbetat och tricktränat istället! :D
Han kan kram rent nu, nya favorit tricket tror jag..
han vill göra det hela tiden :)
sen är man ju vääääääärldens smidigaste... tränade på att han skulle följa mig och sen vänder jag mig och kolla snabbt bakåt och sen framåt igen.... då kommer det en sockerbit som stoppar upp vägen för lilla mig så sen ramlar jag över!

Idag kollade Sarah hästarna!
Imorgon blir det uteritt för mig så gott det går!
Söndag lektion för Denise, blir sista hoppningen tror jag innan den 29e! :)
Då blir det Lokal tävling i nyby torshälla 85 Två faser A:0+A:0 :)
spännande, Minus och min första "riktiga" tävling tillsammans! :)

jaja hejdoo!

Ponnyjävel du lyser upp min dag!<3








<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0