Förlåt!

Hej igen!

Det var har mycket i skolan och hästen ska ridas!
Det går bra med Palle, en så länge skrittas han bara.
Men han är mycket positiv till arbete!
Nu har han vilat 2 dagar. Igår för att jag hade annat att göra och idag åkte vi till Västerås = Hööks!

Köpte inte så mycket, men Palle fick en ny grimma!
Jätte hästen drar x-full och de hade inte jag nåra ;)
Men köpte nya sporrar också, blåa! Häst godis och en puts svamp.

Kassa mobil bilder!



Longerade honom en dag!
OBS!!! Vet att han är smal men, vi jobbar upp hullet på honom! Sakta men säkert!



De va de iallafall!

Imorgon ska jag nog rida ut, kommer inte ihåg vad jag skulle göra..
Ska hämta en ny familje medlem imorgon! ;)
Söndag lektion för Denise på Pallis, då ska vi lägga på trav arbete! Inte så mycket men så vi kommer igång!

/ Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0