Bästa vänner!

♥ Martin Alm



Martin är nog min bästa killkompis.
Vi går i samma klass.. så är typ alltid med han på rasterna
och mamma tycker han är riktigt trevlig ;)
så han och två anndra har sovit hos mig två gånger.
eller jag och Josefine sov och Ralle och Martin var vakna xd
Ne men han är riktigt snäll pöjk :)<3

♥ Rasmus Bergström ♥


han har faktiskt en hals bara att det inte ser ut så ;)
Får se om han dödar mig för bilden ;)

Rasmus har väll känt varandra sedan sommarlovet vi skulle börja 7an.
sedan så snacka vi inte så mycket i 7an det är inte fören i 8an jag
har börjat vart med han på raster osv.
jag och Rasmus brukar bli "sura" på varandra sen sluta snacka med varandra på typ
1 timme sedan glömmer vi bort det xd
Riktigt rolig pöjk :)

♥ Josefine Bierfeldt



Josefine och jag började också vara såhär mycket i 8an!
Vi har alltid kul !!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men henne kan jag också prata om allt med!
Och vi är lika duktiga på lektionerna! ;)
Älskar henne iaf ;*<3

Emma Skoog



Jag och Emma är rätt lika men ändå inte xd
Jag lärde känna Emma när jag började rida på Egga.. och gud vad roligt
vi har haft mycket minnen har vi!
haha många.. Två blondiner snackar med varandra berättelser..
kan skriva någon senare..
Hon är nog den jag snackar med först om det hänt något.
Hon har hjälpt mig mycket i ridningen med ! :)
Hon är min fru ;)

♥ Rebecca Tjernström




Fin cheyy dedär!
Det är becca jag köpte Groggy av ^^
Hon har hjälpt mig mycket med massor.. som jag inte skriver såhär uppet xd
nej men hon är grymt snäll och hon förstår hur jag känner osv. :)
Va med henne mer i sommras nu var det ett tag sedan :c
<3


// Tova



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0