Egga

Eggas Esmeralda               


Jag kommer faktiskt inte ihåg när jag började rida på Egga antingen var det 2010 eller 2011 xd
men i alla fall första gången jag red på Egga fick jag knappt ned henne i form jag tyckte då att
hon var lite svårriden men jättesnäll!




Jag började ta lektioner och det var nog på egga jag gjorde minna största framsteg!
Hon var första hästen jag hoppade i halsring med, red till och med ut.



Det var Egga jag gjorde frammgångar i hoppningen med.
tack vare Emma!

Hon satte upp hinder och sa att jag skulle hoppa..
hon fick mig att hoppa 1m för första gången barbacka
för några veckor efter hoppade jag 105 med sadel!



När jag började rida på Egga var jag jätte hopprädd vågade knappt hoppa ett hinder som låg på mer än 50cm!

Det är det som hände medans jag red på Egga och jag ångrar inte en sekund med den ponnyn!








när hon var som finast!<3

//Tova





Kommentarer
Fanny

Fin <3

2012-01-11 @ 19:22:51
URL: http://ponniflickorna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0