Filmen :)



Snälla jag vill inte ha några taskiga kommentarer, Sheynne är inte lätt och jag är inte helt van än vid att hoppa en så här ponny.. jag vet att mina händer är för höga ibland, det kommer från Minus då jag var tvungen att hålla handen högt. Sheynne svänger snabbare än Minus, hänger inte med på alla svängar, en blev lite väl snäv och jag tappa bakdelen på henne. Jag vet allt dåligt med filmen. NI behöver inte säga något. Det har redan en viss person kommit rakt fram till mig på tävlingen och sagt face2face.. blev riktigt arg. Hon har sett Sheynne 2 gånger och hon vet verkligen inte hur hon är och så kommer hon och kritiserar min ridning. Typ hallå jag har haft henne i 2 månader och jag känner henne inte riktigt än. Jaja jag blev ganska ledsen över det.. Tappat förtroendet så jag har bestämt mig för att inte anmäla mig till tävlingarna, vecka 6,9,15..

/ Emma



Kommentarer
Kajsa

Fina tillsammans =)<3

2012-01-09 @ 21:29:39
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Fanny

Fina ni är :).



Min häst är inte heller den lättaste att rida, men det är bara att kämpa på och inte ge upp! :).

2012-01-11 @ 19:21:42
URL: http://ponniflickorna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0