Galliano Brown

Jag började rida på Galliano efter jag ridit på Egga och Spirren då spirren blev såld och Egga åkte på betäckning.

Han var T-märkt.
Vi fastnade inte riktigt för han i början men efter
någon månad började kemin komma när jag började trickträna mer och träna mera frihetsdressyr!


Sedan började jag hoppa lite smått men inte mycket så han inte skulle
få ont av det!


Jag började även rida i halsring!


Efter det så kännde jag att jag ville fortsätta utväcklas så jag började ta lektioner!
och det började gå bra och kemin stämde !
hade även köpt både sadel och träns!


Sedan så började jag rida ut mer och bara "lulla runt" 
då jag inte orkade göra någe alls, bara ha kul.
sedan vart han halt.. då började jag upptäcka Fullblodet i stallet..
och då slutade jag rida på Galliano och inte långt efter det vart han tillsalu..




//Tova


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0