Nu så!

Nu ska jag börja blogga igen!

Igår fick Groggy skor, brodd och snösula
och hovis öppnade upp hovbölden men den var utläkt.

skönt!
så han fick komma ut i hagen igen.
Aldrig sätt han så glad för att få gå ut i hangen ( första gången på typ 1 vecka)
Han sprang omkring och bocka osv.
Filmade!

På eftermiddagen gick jag dit och red lite på han.
första gången jag satt på min egna häst på 1 månad..

red till ridbanan och skritta runt lite han var stel men inte så konstigt.
men han var jätte duktig som inte bockade och var super pigg som jag trott.

på hemvägen sa jag ååå  vad du är duktig !!
då gjorde han ett litet skutt :'3

Kolla hela och massa kommentarer vill vi ha :D


Kommentarer
Saken xp

gör han sådär när du sitter på ?? x)

2012-01-04 @ 10:44:58
Lena

Haha, ja det där är "prinsen" i ett nötskal. Snällaste som finns men... "Har du släppt ut mig äntligen, så kom inte nära, förrän jag är dyngsur, superskitig eller maten tagit slut och alla kompisar gått in." Skönt att han är bra igen.

2012-01-04 @ 22:12:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0