Om Tova

HejHej!

Tänkte berätta lite om mig för er som inte följt oss så länge!

Jag heter Tova och är född 1997!
Jag har massa fobier som
flygfobi fast jag flugit massa gånger
båtfobi fast jag åkt båt några gånger
tågfobi fast jag åkt tåg massa gånger
brofobi
hissfobi
klaustrofobi
fobi för att dö
magsjukefobi

och även rädd för massor som..
jordens undergång
fyllon
läskiga tanter och gubbar på stan
och massor av konstigt xd

Jag har även ett jävla humör..
Jag blir arg jätte lätt.. xd
(fast inte ofta jag blir arg på djur)

Jag bor i ett litet sammhälle utanför Eskilstuna med min mamma Petra och
vår Finska lapphund Oona!

Jag brukar även åka till min pappa Jimmy i Strängnes på helgen
Där bor även minna syskon, Olivia och tvillingarna Teo och Oliver och även pappas
Tjej Linda.

På min fritid så sitter jag vid datan, är med kompisar, träna med hunden och så klart Hästen!
Sedan har jag även en Nikon D-3000 , ska nog snart byta upp mig till något bättre :)

Tricken jag lärt Oona
Sitt
Ligg
rulla
snurra
kryp
skäms
buga
stanna/kom
kanin/sitt fint
dansa
tass
hoppa över ben
hoppa över en när man står på alla fyra
och krypa under
krypa
tummen
vänta
Puss
viska
har säkert glömt något sedan kan hon typ tassen fast hon sätter tassen på
min fot eller mitt när osv :)

Om ni undrar något så är det bara att fråga :)


hahaha ahjo, Vilken knäppis!
iaf. det är Olivia :)


också Olivia :)<3


Oliver!<3


Teo!<3


Teo och Oliver!


Olivia och Oliver :')


Oona :)


jag xd


Kommentarer
Noomie

Så söt vovven va!(':

2012-01-24 @ 23:06:15
URL: http://lexx.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0