dagen!

Idag har jag sovit och varit i stallet.
Idag var det uteritt som stod på schemat..

Jag åkte till stallet med mamma så skrittade grusvägen till stallet (tar ca 25 min) sedan genom samhället och hem till oss, haha!

Vi galopperade runt lite på gräsamattan.. folk kollade lite konstigt på oss.. vafan har dom aldrig sätt en häst frukt förut eller?

sedan red vi på gammla tågspåret (bara sand där nu) där det var "djup" snö så där vart det galopp en bit sedan skritta vi lite och sedan galopp igen.. sedan red vi hemot igen och då vart det skritt och lite trav.

En väldigt bra ritt.. hon var pigg och lite "hoppig" min studsboll<3
Men hon gillade det iaf det är huvudsaken att vi hade kul!

Barbacka i mitt <3

(bilder kommer snart!)t


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0