Oops!

Vart ingen bloggning igår..
Min dator var inte på bra humör.. Den börjar ge sig lite, men vägrar använda skoldatorn när de gäller o skriva.. Jätte bra att skolan ger oss datorer de knappt går att skriva på, jaja!
Mamma och jag hade vårt första intag i nya stallet igår, eller mamma gjorde typ allt. Jag skulle rida Jessie, gudars vad köttbullen går bra nu asså! Helt perfekt med allt!! Hon börjar gå ner i vikt nu också, det är så skönt att kunna kontrollera hur mycket hon får i sig nu. Det kan man lixom inte på lösdrift när det är fri tillgång ;)
Har typ inga bilder på Jessie, men snart så!
Ni får lite biler på mina gamla ponnysar Minus & Sheynne!
Minus är skimmeln och Sheynne är rödskäcken!
 
 
(haha galet taggad ponny..)
Okej, kändes som om jag bombade med bilder nu.. Saknar dessa ponnyer sjukt mycket!<3


Kommentarer
ebba

Varför sålde du shyenne? :( hon var min drömhäst!

2013-01-01 @ 17:20:36
URL: http://nocopri.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0