Åka buss!

Hej! Kan inte låta bli att inte blogga än!! Just nu sitter jag på bussen på väg hem från min pojkvän som bor i Nyköping! Åkte dit igår och vi gjorde inte så mycket, va med hans sysslingar som jag för övrigt inte fattar ett jota av vad de säger.. Norska.. Sa Vaa? Typ hela tiden! Haha :) så gick vi ut och fiska, eller jag fiska inte men jag var med och var social och blev uppäten av myggen :( så åt vi jätte sent.. Halv 12 på natten åt vi kvällsmat! Var väl igentligen tänkt att jag skulle ridit idag, de hämtar ju Sheynne imorn! Men de blir lite sent för jag är i stan typ halv 8. Men sen drar jag till Tova imorgon och sen på söndag blir de lager 157 i hälleforsnäs och kanske göra nån videoblogg? Måndag ät de provridning nummer 2... Jag har bestämt mig iaf! Jag vill ha h*n! Lägger upp bild så fort allt är bestämt!! Ha en super fredag kväll med fredagsmys! Emma :) Såhär är Sheynne i markhantering.. Hon sover :) kolla vad jag fick av min pojkvän från Cypern!



Kommentarer
Anonym

Exat ett sånt där fick jag av min pappa när han var i Cypern fast det stog isabelle på det

Svar: det är jätte fint! :)
Emma & Tova

2012-12-08 @ 23:10:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0