Om mig!

HejHej!

Mitt namn är Tova och jag är född 1997. Alltså 15år.
Jag bor en bit utanför Eskilstuna med min mamma Petra, Vår hund Oona och såklart min häst Sissi som ni kan läsa mer om under "Om Sissi"

Folk brukar ofta tro att jag är dryg, kaxig, bråkig, störd p.ga. Mitt utseende och kan hända att jag är dryg, om du är dryg mot mig ;)

Men innerst inne är jag snäll, rolig, pratglad, envis, även en gnutta galen!
Många tycker även jag är ett riktigt kinderägg ( blond på insidan och "brun" utanpå)
Jag själv tycker att jag har sjukt dålig humor och skrattar år ungefärr.. ALLT!

Jag är inte rädd för att prata med främande folk på t.ex stan som några av mina vänner tycker är något pinsamt ibland.. men tänk om den männinskan kan bli en jätte bra vän sen hoppar jag över att snacka med den.. då missar jag ju något!

jag älskar att partayaa och stå på dansgolvet och skaka lite rumpa åså!
och dansar lite med alla, haha!

Jag älskar dans, musik och smink och framför allt hästar och andra djur med!
INTE spindlar.. om jag ser en så skriker, bölar och så springer jag.
Mina vänner är bland det bästa jag har och dom stöttar mig och jag dom. i ALLA lägen.
Stort 1D fan men gillar typ all musik bara den inte är tråkig så haha!

Jag har väldigt svårt att sitta still och vill hälst hoppa omkring och ständigt ha något att göra.. Ligga framför tv'n en hel dag är inte direkt min grej!

jag lever nog lite efter "YOLO" (You only live once).
och en liten släng av adhd kanske ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0