Nu är jag tillbaka.

Hej!

Förlåt för jätte dålig uppdatering.
Nu ska jag sköta bloggandet nu när vi har lov så har jag inte lika mycket att göra.

Inte för skolan tar sådan tid därefter mina betyg.. men är i stallet länge och kan bli sent.

Menmen nu är jag tillbaka.

Idag skulle jag ridit ut på förmiddagen sedan åkt till Dennis i eftermiddag..
Men när jag vaknade så reste jag mig upp ch svimma sedan när jag vaknade så spydde jag.. men har knappt sovit inatt osv.

Sedan var det röd dag så går fyra bussar på hela dagen.. men får hoppas på att åka till Dennis i morgon ist!

Ska åka till stallet om någon timmer och tänkte rida lite i grimma bara så hon får röra sig lite och i morgon får hon vila! :)

God jul i efterskott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0