Om Sissi!

Sissi är min sjärna.. mitt hjärta.. mitt liv.. mitt allt!

Sissi kom till mig den 24/11-12 och 15.50 skrev vi på kontraktet.. då var hon min!

Den lilla mörkbruna lurvida nyfikna lilla D-ponnyn på bara 145cm.

imp. Tyskland
Född 1997.
Utbildad Lb/Lb
 
e: Navajo
u: Sophia

Sissi är något svår, Ingen häst man hoppar upp på och bara rider.
Hon vill ha det på sitt sätt så man får lära sig med henne, men hon är absolut inte dum på något sätt.

Hon är pigg och älskar att få uppmärksamhet och man kan stå och mysa med henne i evigheter.
Hon är pigg och kan bli något het ute eller typ i hoppningen men hon är alltid kontrollerbar och skulle aldrig sticka osv.

Än så länge som ni kanske förstår kan jag henne inte än och försöker bara lära känna varanda.
Det kommer komma mer info här sen när jag "vet" mer om henne :)

Om ni undrar något är det bara att fråga!


Från anndra provridningen!


Första bilderna hemma!



Första ridpasset hemma - uteritt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0