Vem är Emma då?!

Jo, jag är Emma! 16 år, bor i Eskilstuna, har världens finaste köttbulle ( alla säger att deras hästar är frukter men jag envisas om att min är en köttbulle!) Har en underbar pojkvän och så har jag bästa Tova såklart!
 
Jag är en envis tjej som ofta kan vara dryg, folk ser mig som bitchig men det har jag inga problem med för jag är sån!
Jag går första året på gymnasiet då, Realgymnasiet. Tycker det är en helt okej skola, gick ju 1,5 vecka på Kvinnerstaskolan, men trivdes inte alls där, inte Jessie heller. Så vi åkte hem igen!
Jag är i skolan 2,5 dag, APL (praktik) på tisdagar - Lotta Björe. Och Onsdagar är vi på ridskolan eller travet 4 veckor var. Det är inte förens i 2an som man får välja inriktning helt, så nu provar vi allt ungefär.
På fritiden är jag faktiskt mest i stallet, har inte tid för kompisar! Haha nu låter jag ju super tråkig, men jag får stall ledigt då och då för att jag inte ska tappa intresset vilket kan vara lätt om man inte kan göra något annat än att vara i stallet hela eftermiddan/kvällen! Helgerna går ju åt att träffa Mattias (min pojkvän) så Jessie vilar varannan helg när jag åker till Nyköping. Vi träffas varannan helg vill säga ochy hela loven! :)
Försökte sitta och skriva detta på skoldatorn på bussen när jag åkte från Nyköping men de var ju lättare sagt än gjort.. Avskyr min skoldata!! Den går verkligen inte att skriva på! Det hoppar hit och dit och ibland tas hälften bort..
Men ska försöka att uppdatera så ofta jag kan! Med mycket bilder såklart :)
Lite blandade bilder! :)
 
/ Emma :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0