Min dröm pojkvän!

*Snäll
*Rolig
*Omtänksam
*Lite "bad boy"
*framåt

Några ord som dom flesta är..
Min nästa pojkvän ska ha en bra humor så man kan skratta tsm.
Vara snäll och våga "visa" att han har en flickvän framför sina väner osv. Och vara som när man är själva vem som än är med. Vilja göra saker inte bara ligga hemma och glo på film varje gång. Vad jag menar med att vara lite "bad boy" är att jag vill ha någon som vill dra med ut och gå på typ party osv.  inte sitta hemma och inte göra något som inte hasn mamma skulle tycka om osv.. hoppas ni förstå hur jag menar..
En som inte låter någon slå mig osv. ( tro mig finns sånna också..)

Oviktiga små saker som bara är små plus i kanten..
Vara längre än mig.. inte så svårt då jag är 160..
vara snygg/söt/fin (den man älskar blir alltid den finaste man vet.. och bryr mig inte om utseeendet så men ah.
Ha något intresse.. t.ex sjunga, fotboll, handboll, nått intrument eller så.
 
Hur är er dröm tjej/kille?


Kommentarer
Emmaaaa teamSS

Jag har redan värsta dröm pojkvännen!! :D

2012-12-09 @ 14:31:19
URL: http://teamss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0