Väntan!

Hej! Just nu sitter jag i fikarummet i stallet och väntar.. kollade fel buss när jag skulle till tova.. så ska gå om typ 20 min om mamma inte hinner komma tillbaka från ridturen. Idag hämtade de Sheynne, allt gick bra tills vi skulle lasta.. Alltid ska de va något! Hon ville väl bara testa oss lite, men till slut gick hon på! Nu ska jag ju till Tova och vi ska dampa lite, imorn ska vi till Lager 157 om min syster orkar. Annars tar vi bussen till hem till mig och dampar mer! Äter, kollar film o dampar mer!! sen sova liiiite, Och på måndag blir de nyköping!! Funderar på att kanske censuera ut en bild på h*n och lägga upp.. ;) Ha de bra, mer uppdatering ikväll! :) En diss från mig för att bussarna går så dåligt på helgerna!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0