bäst! ♥

Hejsaan svejsan! :)

Riktigt glad idag! :D
Men det gick så jävla bra igår när vi hoppa! :D

Jag har ju haft min svacka som dom flesta vet om..
Men jag kan berätta lite hur det ligger till!

Joo, jag har blivit för puschad i hoppningen så till slut vart inget kul...
kändes som om jag aldrig fick beröm o.s.v och det kan ju dra ner vem som helst!
Förut har det alltid vart, " åhh ett hinder jag VIILL hoppa!" men det blev lixom " jaha ett hinder, jag vill inte, det är inte kul.."
Men jag börjar komma tillbaka!
Jag började hoppa igen, men bara hinder som var typ 60 cm... jag ville inte hoppa högre...
Men igår hände det!
Jag och Sarah hoppade på banan, Bea o Eve filma!
Vi hade 1 kombination och 1 studs och en oxer.
Jag blev taggad av att hoppa oxern så det blev att vi höjde o höjde!
Vi sluta på en 1m hög och 80 bred oxer!

Jag har hoppat högre!
Men jag har inte haft lusten till och göra de, höjden är inte de viktiga utan hur språnget blir!
Och det var sååååååååååå klockrent språng!
Kommer filmer sen!

Jaja, nog om de nu!
Idag får Minus vila o bara få massa mat!
För imorgon ska vi rida på låångritt! typ 4-5 timmar :D
Sarahs kille Markus kommer och lämnar fika o lite sånt på typ hälften! :D
myyysigt!
sen blir det lätt Dressyr eller vila på lördag.
På söndag blir det ingen lektion, sarah o jag rider ut o bara skrittar, jag ska ööööööööööösa på med ny halm i Minus box... inga pissfläckar här inte! Sen tvättar vi dom riktigt jävla noga!
Sen står dom inne över natten! :)

Och Måndag då! :D
 som det ser ut nu blir det 80-80 beror på vad underlaget säger.. kanske 80-90 beroende på! :D
det är en skapligt tung bana :/

Bild från förra årets P&J 80 cm :)


hejdo :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0