haha fail x'd

Tova här!

I går han jag inte blogga förlåt!

I går red jag till banan och hoppade lite med vanligt tredelat..
det gick väl hehe sådär xd

ne men bättre en jag tänkte i alla fall.
Lisa hade satt upp en bana förra v. som någon hoppade xd  så sänkte bara alla hindren
till 60-70  för vill inte hoppa 1.10- 1.20 xd

det gick bra hon var pigg  men så ska det vara! framotbjudning vill vi ha!

men skulle typ hoppa ett titt hinder och jag tänkte typ en meter i från hindert fan dethär kommer aldrig gå
och ne det gick inte häller det vart tvärnit jag hamna lite fram på halsen och sedan kasta hon sig typ åt sidan
så jag typ hoppa av och landa på fötter xd

men sedan efter jag hoppat något skutt till så tog jag av sadeln och hoppa lite till
och jag vart nästan lite stolt att jag vågade hoppa oxern på 75cm i galopp med tredelat bett :)

sedan så red jag hem bytte bett till det lite skarpare för hon biter bara tag i det tredelade och när jag hade bytt bett så red jag tillbacka till ridbanan och fortsatte med 2 språng och sedan avslutade jag för jag hade jätte ont i fingret för jag red utan handskar för jag glömde dom.. så jag såg ba hur det ran blod på handen för jag huden hade gått upp på ringfingret -.- det gjorde ont typ hela tiden men jag tänkte inte så mycket på de..

ni får en bild på mitt finger senare i dag :)

puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0