Min fina :')

Tova här!

I går han jag inte skriva :(

men i går var jag sugen på att gå ut i skogen med diva så jag satte på diva repgrimma och ledrepet och började gå
och hon lyssnade bra stannade när jag stannade och sprang när jag gjorde det så gick jag upp för en jätte
lång backe så hon fick klättra lite och då orkade jag värkligen inte gå mer för jag fick jätte ont i knät
så jag hoppade upp och red hem mitt ute i skogen i bara repgrimma och travade och hon lyssnade på bara sittsen !

det är en så otrolig kännsla när det bara funkar !

Är det något ni vill veta ? 

tänkte skriva ihopp en liten lista på vad jag ska skriva om är det en bra ide ? :)

pusspuss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0