Tillbaka igen!

hejsan... :)

tillbaka nu igen, är fortfarande inte helt okej än..
menmen!

I torsdagas red jag för Denise o hoppade lite, så sjukt besviken på hästen... han var dum jag gjorde allt jag kunde men han var så dum mot mig... 
Sen red jag för henne igen i söndags och då red jag på hackamoret för att se om det gick bättre. Det gick sjukt mycke bättre, hade kollen kunde hålla in honom för han drar gärna. Men det gick sjukt bra!
Sen vart han ny frissad! Denise ryckte manen på honom, för jag suger! sen klippte hon svansen o friserade hovskägg o öron! :)
Idag vilade herren! Borstade han riktigt ordentligt! skitgrisen!

En bild som Andrea Ådin har tagit!
sträääääng (c) ;)


Finaste!<3



Kommentarer
a

tihihi aw :D

2011-04-06 @ 14:51:15
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0