Å-Festen

Hej Tova här :)

I förgår sov Emma här tills i går och det var hoppning som stod på schemat
Och det vart ju inte så jätte bra.. höll på att åka av några gånger xd
p.g.a vägringar.. Jag tror han ska hoppa  han tvärnit och kasta sig åt sidan xd 

Men jag satt kvar  i alla fall :D

Bilder kommer!

Och i går då så åkte jag och Emma till stan eller till Emmas mammas jobb hämta nyckel och sedan hem till
Emma och fixa oss som tog rätt lång tid xd

Sedan ner på stan det var trevilgt!

Sedan åkte jag hem och grilla hemma hos mormor och morfar, väldigt gott!

Sedan ut och cykla med Emma efter det hem datan och sova ;)

Så nu sitter jag här 10.22 på morgonen och passar hunden xd

Bilderna kommer ju senare så bjuder på en gammal bild på min förra häst Lady Godiva kallas Diva :)


Fotograf:  www.MatildaBergstrand.blogg.se

Vad skulle ni tycka om en bild bomb från när jag hade Diva ? :D


Kommentarer
Emma ''FJORTIS'' Pub

ja, lägg upp på er !(a)

2011-08-09 @ 02:24:54
jonna

Hon är så söt den där Diva:D menar int min naken hund Diva :D Haha hare bra<3:D

2011-09-13 @ 19:39:41
URL: http://mindymagnum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0