Bildbomb!

Hejsan!
dålig uppdatering från mig... men det har vart jobbigt nu... folk har provridit Minus o massa..

Men i torsdags (11e) var jag på terrängträning!
så ni får en liten bildbomb från de!
Jag har aldrig hoppat på en terräng bana så min sits är inte de bästa!!

min fina kille!<3



 <3


stannahopp...


<3


<3


<3








konstigt hopp..






grav


bank... haha de va äckligt..


trapp


























sur ponny.... vill inte göra som jag vill o då kan man ställa sig på bakbenen så matte inte hänger med o kaaaaaaanske åker av...


haha, minus tyckte de va äckligt...


HAHAH!


haha...


<3


han tyckte de va skit äckligt att hoppa upp ur vattnet...


xd


dukti ponny!


Den bilden får avsluta!

/ Emma



Kommentarer
FIA

Kul med terräng! Har ni hoppat det ofta? :-)



// Fia

www.fiaalbertsson.spotlife.se

2011-08-19 @ 21:45:28
URL: http://www.fiaalbertsson.spotlife.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0