Chaveriegn Bill!

Okej, nu har nästan allt landat i mitt huvud...
Men dagen kunde börjat bättre om vi säger så, kan verkligen inte fatta att de hände, jag älskade dig så enormt...

Men aja, nu ska jag inte försöka tänka mer på de!

Har vart o provridit en häst!
Chaveriegn Bill Heter han! ;)
162 cm i mkh.
Valack 12 år, Holsteiner!
Helt grön i hoppningen, men har något att jobba med!
Ska åka och prova o rida ut på lördag, sköter han sig så bokar vi besiktning på klinik o går han igenom blir han min! :)

Nåra bilder o bjuda på :)
Min sits blev sjukt dålig i den sadeln han hade, som tur är är det inte hans sadel!


kände mig liten ;)


haha dom använde vägpinnar som bommar, lite äckligt... men det är för att han "lär" sig o hoppa :)


Stort steg hade han!


Han tycker de är svin kul o hoppa iaf!


dum sits..


<3


/ Emma



Kommentarer
andrea

Åh, fina hästen! :D

kommer säkert bli jättebra. Calle är ju 160, så jag känner mig också gaaanska liten på honom.. xd

2011-09-01 @ 12:39:11
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0