Sjuk

HejHej

I dag ska jag försöka fixa lite roligare inlägg.
Är hemma i dag, är hängig och sjukt trött :(

Ville värkligen till skolan dom här sista dagarna, kommer sakna alla på lovet.
Men ändå skönt.

I morgon ska jag och Josefine till skolan, det är typ film och jag tror inte att det skulle
vara några riktiga lektioner :)

vi slutar kl 13.00 och då åker jag och Josefine in till stan och ska sola
sedan ska hon på nått möte eller nått, komemr inte ihåg vad det hätte xd

efter det ska vi hem till mig och fixa hästen och sedan tbx till skolan och
ha vinteravslutning. 

Varken Jag eller Josefine ska vara med och sjunga x'd


Jag och min fina Josefine :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0