dålig update?.... mitt fel!

hejsan svejsaaaan...
Inte bloggat på ett tag..
har inte haft orken att sätta på datan ens xd
men har vart långa kvällar i stallet osv..
ligger efter med listgrejen och orkar inte heller....
vi kör på dag 16 imorn :)

Men har inte ridit på ett tag vet inte riktigt vrf men ajaaaa, har typ vart dåligt underlag och han har inte känts så himla fräch så han har fått vila istället vill inte riskera nått.. men nu är det löst iaf! :)

inge mer o sägaaa men ni får en liten bild :)



Sacce och jag precis i början när vi börjat galoppera med honom efter olyckan :)
och jaa... min sits... den är verkligen hemsk! så det behöver ingen säga för jag vet redan det :)
<3


tjaaarååh :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0