galopp i repgrimma :D

TjaTja Tova här!

Red henne två ggr i dag :D  eller sista gången longera jag lite kanske 10 min sedan red jag i repgrimma
och trickträna lite :D

longringen jick jätte bra märktes att hon kunde det och hon tyckte det var kul :D
och när jag red i repgrimma så bra har det typ aldrig gott :')

hon är så himla bäst!!

först skritta jag lite för att se att alla hjälper fungerade och sedan trava jag henne lite och bara svängde runt och gjorde övergångar sedan lät jag henne trava på en volt i båda varven och det gick så bra så jag ba fatta galopp
och hon brukar ju dra i väg och bli super pigg men hon ba fatta en lungn
och harmonisk galopp :')
och det gick så bra jag kunde låta henne ba rulla på.. men sedan kom problemet hur ska jag kunna stanna henne :P
för det fungerar inte att stanna som vanligt utan jag fick svänga runt med lite snävare svängar och säga proo proo och göra mig tung och då bröt hon bara av och började trava :')  men hon vart riden hårt i ridhuset så
hon var väl trött men endå :')

och sedan så skritta jag av henne på vägen eftersom jag red på en åker :)

i morgon kanske men bara kanske jag ska bli fotad när jag rider så då blire bilder :D<3

Vad vill ni se på bloggen ? :D<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0