min bloggpaus är över :)

TjaTja Tova Här!

Min blogg paus är över nu måste skriva :D
gick upp tidigt för att se när dom släppte ihopp
en ny ponny med Diva :)

den är en blandning mellan shettis och islandshäst :)  den är 122cm :')
svart och lurvi så söt :')

och det gick väll bra att släppa ihopp dom Diva visa tydligt att det var hennes kompisar och hon som bästemmer
men hon va lite klantig, hon skulle sparka mot han och då vände hon sig om på typ tre ben så
hon gick omkull :(  men hon fick bara ett litet litet sår så jag tvätta de och hade på lite alovera salva.

och sedan mocka jag och fixa allt sedan gick vi hem  och åt lite och vid 2 gick vi tbx för att rida.

jag körde nh och tricka lite :)
hon var jätte duktig!  och sedan red jag lite i repgrimma på åkern och sedan skritta jag lite på grusvägen :)

och hon gick jätte fint och jag treva lite min ponny är för underbar!!

hon tyckte det var jätte roligt!

sedan tog jag in henne och borsta henne och satta på täcken sedan fick hon komma ut till Lilla Björn ( nya ponnyn)
igen :)<3

puss!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0