Stackars hästen :(

Tova Här!

Varit hos mormor idag från kl 8-.-  till 2 :) 
det  var trevligt och god mat och så ska dit i morgon i gen :)

Jag vill till Emma i sälen :(

va i stallet nyss, mocka fixa hö och allt..

och gick ut i hagen och skulle hälsa på Diva..
hon stod längst bort i hagen och när jag ropar på henne kom hon i full fart hon
var så söt för hon tyckte det är äckligt när de blåser så ute :(

så jag var tvungen att hämta in henne :')

och rängntäcket var rätt blött så bytte till anndra så hon får ha sitt fleece och ett
annat rängntäcke
och så fick hon gå in innan dom anndra och börja äta så hon fick lite extra :)

hon frös stackars plutt;* 
hon skaka lite men det gick över när hon åt :)

så nu kan jag vara lungn och hon ha det skönt :)

bjuder på en bild..
så såg hon ut när jag tog in henne :o
(Fleecet på bilden är inte de hon har på sig nu ) Syns inte här hur blöt hon var :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0