dag 12 - något jag saknar :(

TjaTja Tova här :D

skriver lite om gårdagen :)
han inte i går hade FÖR MKT LÄXA!!!

men först red jag gick skit bra!!

hon lyssna super bra och
hon kan galoppfattningen bra nu :D
och jag kunde galoppera på raksträcka och hemmot :D

jag var så glad :D

och sedan till stan med Emma :D
vi hade kul som vanligt :D

och i dag vare skola -.-  tråkiit

menemen

var i stallet nyss och fixa mat och mockningen och gosa lite med henne :)

men jag fortsätter med dag 11 då

Det jag saknar mest är att hoppa :(

Jag och Diva har ju inte riktit kommit i gån en så det har bara varit lära känna och att allt ska gå så lungt som möjligt :)

och att hon ska kunna galoppfattningen, och det går ju bra. :)

men snart ska jag väll börja hoppa lite lågt i början :D

ska säta in bilderna i morgon som jag fotta i går så får ni några :D<3

men jag bjuder på en jag fottat :)  ( från i sommras hade haft kameran i 3 dagar)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0