Dag 4 - Hur började mitt häst intresse

Emma här,
 okeej, hur det hela börjarde kommer jag helt seriöst inte ihåg ;oo
men Bea och Evelina började rida på ridskola, jag ville börja rida men fick inte, min mamma var livrädd för hästar och ville inte att jag skulle börja rida, men tillslut så fick jag.
några år senare började min mamma rida och sen köpte vi gurkan :)

Jaja, nog om det!
Red Minus idag på banan med dressyr sadeln, satan vad bra man sitter!
Men han la tungan över bettet 2 ggr....
ponnyn tkr inte om bett den saken är klar.. :/
Men höjde upp bettet 2 hack så det var omöjligt att inte lägga tungan över, red en liten stund till och sen fick vi sluta, går inte att galoppera heller för hårt :/
Imorn har vi hyrt ridhuset i ärla och ska rida för denise jag och sarah! :)
Jag tar hackamoret imorn iaf... den saken är klar, tar med bettet så får vi se :)
blir halva tiden sadel sen barbacka! :)
kaaaaaaaanske film!

Ajaaa, hejdåå :)


haha jaa, det ska inte gå bra ibland! :)



Kommentarer
Sarah

Jaaaaa filma!! jag vill se hur Egga går oxå :)

2011-01-22 @ 17:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0