Dag 5 - Det här finns i min rykt låda

Tjaa, emma här! :)

Jaa, vad finns i min ryktlåda?
Säg vad som inte finns där ;)
men typ 100 hovkratsar, typ 2000 snoddar...
4 ryktbortstar.. 5 skraper..
100 ryktstenar ( mammas vissa..)
man & svansborste, potatismjöl.. vit häst ju ;)
vanlig borste kmr inte ihåg vad den heter xd
jag är jääääääätte petig med vilka bortstar som används! inga hårda.. har speciella till ben och massa ;)
putsduk, ett tips för dammiga hästar om man inte orkar rykta ;)
sen massa godis :)

orkar inte berätta om träningen idag ;)

en bild från filmen iaf ;) filmen kommer snaart :D
gjorde en tvär vändning och sen rakt fram och han gjorde ett dampryck
och jag flög bakåt (syns på bilden) och händerna rakt fram :) en instinkt jag alltid haft :)
Kärlek på tretorn :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0