Dag 6 - Det här äter min häst varje dag

Tjaaa :D

Joo Minus äter, gaanska mkt mat då han är svårfödd och behöver fortfarande gå upp i vikt, men han är ju fånghäst så vi kan inte proppa i honom massa gräs och så.

Han äter: ½-1 skoppa (hippomått) betfor
2 hippomått havre
och lite salt, sen har dom fri tillgång till ensilage och vanligt hö :)

fick hem mitt Novabett idag, han gick hur jävla bra som helst på det!
rekomenderas till starka hästar som inte tkr om vissa bett ;) Som minus tex ;)

fixa lite i stallet och sen åkte vi hem, men....
jag glömde kameran i stallet! :O
när vi kom hem ringde stallägaren och fråga om det var min, haha, lite lätt panik där! :((

HAHAHA en rolig bild tova tog på träningen, drog ner linnet xd



/ Emmaaa :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0